Servicekosten
Indien u meerdere huurders in uw pand heeft, dan is het raadzaam om de huisvestigingskosten of servicekosten gezamelijk te organiseren. Daarbij is het van belang de juiste service te leveren tegen een aantrekkelijke prijs.
Persoonlijk contact
Om de juiste service te kunnen leveren is het belangrijk de wensen van uw huurders te kennen. Het persoonlijk contact met uw huurders staat bij ons daarom hoog in het vaandel. Meldingen van uw huurders worden nagenoeg dezelfde dag afgehandeld.
Naast het persoonlijk contact met uw huurders hechten wij veel waarde aan de contacten met de toeleveranciers. Meerdere malen per jaar voeren wij gesprekken over de kwaliteit van hun dienstverlening en de betreffende prijsstelling. Zo kunnen wij de nieuwste ontwikkelingen in de markt bijhouden en blijven de toeleveranciers op de hoogte van uw wensen en de wensen van uw huurders.
Ervaring en expertise
Na jarenlange ervaring in het beheren van commercieel vastgoed, kunnen wij de behoeftes van uw huurders inschatten en weten wij wat er te koop is. U bent bij ons verzekerd van de juiste prijs/kwaliteitsverhouding.
Dit geldt eveneens als u te maken heeft met tijdelijke leegstand. Wij houden voor u de servicekosten van uw huurders op peil, zonder dat u als eigenaar teveel betaalt voor de leegstaande vierkante meters. Onze stelregel is dat u maximaal de helft bijdraagt aan de servicekosten voor de leegstaande vierkante meters.
Wenst u meer te weten over onze werkwijze met servicekosten, neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op: Contact
Eigenaarslasten
Om een zo hoog mogelijk rendement uit uw vastgoed te behalen, is het belangrijk om grip te hebben op de kosten die u als eigenaar draagt. Denk hierbij aan de opstalverzekering, gemeentelijke eigenaarslasten en het vervangen van installaties.
Verzekeringen en gemeentelijke aanslagen
Wij werken intensief samen met experts op het gebied van verzekeringen en gemeentelijke belastingingen. Met onze verzekeringsexperts toetsen wij jaarlijks de verzekeringsvoorwaarden en premies. De gemeentelijke aanslagen toetsen wij op de vastgestelde WOZ-waarde. Pro-actief informeren wij u op onze bevindingen.
MJOP (meeronderhoudsjarenplan)
Installaties, daken, liften, deuren en alles wat beweegt kent een bepaalde levensduur. Deze levensduur is helaas vaak korter dan de levensduur van uw pand en het vervangen hiervan gaat op den duur een rol spelen en kan een flinke uitgavenpost zijn. Om verrassingen te voorkomen is het prettig om te weten wanneer dit een rol zou kunnen spelen, zodat u hiervoor desgewenst een bedrag kunt reserveren. Het opstellen van een MJOP kan hiervoor een uitkomst bieden. Bij het opstellen van een MJOP worden alle installaties, daken, liften etc. geinspecteerd. Voorts wordt een overweging gemaakt wanneer het vervangen van installaties de kosten van het onderhoud overtreffen. Met een MJOP krijgt u zicht op de uitgaven die u in de komende jaren kunt verwachten.
Ons kantoor kan u uitstekend bijstaan met het opstellen van het MJOP, zodat u nagenoeg precies weet wanneer u welke kosten kunt verwachten.
Neem vrijblijvend contact met ons op: Contact
Renovatie en innovatie
Huurders verlangen luxe, comfort en gemak. Om dit te kunnen realiseren is het van belang uw pand af te stemmen op de wensen van vandaag. Naast een frisse en moderne uitstraling van uw pand speelt milieu steeds meer een rol. Wij werken intensief samen met adviseurs om dit te kunnen realiseren. Wij kunnen u bijstaan in de aanschaf van warmtepompen, zonnepanelen, isolatiepanelen en nog veel meer. De aanschaf hiervan draagt ook zeker bij aan een groene imago dat u of uw huurders in de toekomst wensen uit te stralen. Daarnaast werken wij samen met een creatief team aan architecten en bouwbedrijven die met geringe aanpassingen uw pand up-to-date kunnen maken en ervoor zorgen dat uw pand een modern en fris imago uitstraalt.
Neem vrijblijvend contact met ons op: Contact